کد خبر: ۷۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۴۰۸
پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پست سرپرستی تیم را نمی پذیرد.
این پیشکسوت هم نمی خواهد سرپرست پرسپولیس شود!به گزارش خبرداغ ، مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال فردی معتمد و نامدار هستند تا او را سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و جانشین افشین پیروانی کنند.  


همان طور که می‌دانید پیروانی به خاطر مسائلی که خارج از دایره فوتبال رخ داده و کسی از آن سر در نیاورد، به مدت ۵ سال از حضور در فوتبال محروم شد و از این رو، مدیران باشگاه به دنبال فردی هستند تا او را جانشین افشین کنند.  


جالب اینکه باشگاه به هر کسی که پیشنهاد می‌دهد، یا جواب منفی می‌شنود و یا نمی‌تواند او را به عنوان سرپرست معرفی کند. در همین رابطه، طبق شنیده‌های ما، پرسپولیسی‌ها حداقل با ۸ نفر مذاکره کردند که هر کدام به دلایلی نتوانستند با باشگاه همکاری کنند.  


جالب اینکه فرشاد پیوس نیز به ما گفت: پست سرپرستی تیم را نمی‌پذیرد، چون دوست دارد روزی به عنوان مربی به پرسپولیس برگردد نه سرپرست تیم. با این حال، کار مدیران باشگاه برای پیدا کردن جانشین مطمئن برای افشین پیروانی واقعا سخت است، زیرا در صورت انتخاب افرادی خارج از لیست پرطمطراق پیشکسوتان، سر و صدای هواداران نیز در می‌آید. 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: