کد خبر: ۷۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۴۶۷
راهکار برون رفت این نهاد از بحران هایی که امروز به آن دچار است یکی توجه به خواست جوانان راستین اصلاح طلب و دیگری بها دادن به پارلمان اصلاحات است.
کمال الدین پیرموذن: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان صدای جوانان را نمی شنود/ در مجلس هم امیدی ها شجاعانه مطالبات مردم را فریاد نزدند

به گزارش خبرداغ، نماینده پیشین مجلس گفت: متاسفانه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان صدای جوانان را نمی شنود و تاکنون توجهی به صدای نارضایتی های عمومی نداشته است.

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با ندای ایرانیان، با انتقاد از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: متاسفانه این نهاد حامی مطالبات جوانان اصلاح طلب که در انتخابات ها هزینه های زیادی دادند نیست. استمرار رویه آمرانه در این نهاد و عدم توجه به جوانان اصلاح طلب و بروزرسانی نیازها و ساختارها و همچنین بها دادن به فامیل سالاری و برخی احزاب که کثرت اعضایشان در حد دو سه نفر هم نیست، از بزرگترین مشکلات این نهاد است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم بیان کرد: راهکار برون رفت این نهاد از بحران هایی که امروز به آن دچار است یکی توجه به خواست جوانان راستین اصلاح طلب و دیگری بها دادن به پارلمان اصلاحات است.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: گروه های مرجع جامعه همچون نهاد تاثیرگذار اصلاح طلبان باید مجدانه اقدامات مقتضی در جهت جذب مشارکت موثر مردم بردارند.

او با اشاره به نقش تعیین کننده اصلاح طلبان در پیروزی روحانی در انتخابات 96 اضافه کرد: اصلاح طلبان توفیق و رشد و مقبولیت خودشان را به موفقیت روحانی در خصوص برنامه ها و تعهدات و قول هایی که رییس جمهور در اثنای انتخابات طرح کرد گرده زدند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: به علل متعددی روحانی و یارانش و همچنین نمایندگان مجلس نتوانستند صدای ملت باشند. متاسفانه رای مردم در مراکز تصمیم گیری و انتخاب ها در کابینه و استانداری ها و ... شنیده نشد و از طرفی به خاطر عملکرد ترامپ قلدر محدودیت ها علیه ایران تشدید شده است. به علاوه مفسده جویی ها رانت ها و اختلاس ها در اقتصاد و همچنین رکود در نظام بانکی کشور و تعطیلات واحدهای صنعتی در کشور وضعیت نامناسبی را ایجاد کرده که باعث شده اصلاح طلبان نسبت به گذشته نزد افکار عمومی با سوال و کم شدن محبوبیت مردم مواجه شوند.

پیرموذن با انتقاد از نمایندگان لیست امید در مجلس مطرح کرد: در مجلس هم امیدی ها شجاعانه مطالبات مردم را فریاد نزدند و بیشتر خودشان و تایید صلاحیت خودشان را نشانه گرفتند. عدم توجه به مطالبات راستین مردم از طرف منتخبینی که مورد پشتیبانی اصلاح طلبان قرار گرفته بودند، جریان اصلاحات را با مشکل مواجه کرده است.

او افزود: البته در این بین نقش کسانی که نمی خواهند در قالب نظام کار کنند هم کم نیست. معاندین هم برای زیر سوال بردن یزرگان اصلاح طلبان و جریان اصلاح طلبی کم کار نکردند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
آقای پیر موذن تو ساکت شو که خودت به استان خودت خیانت کردی.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: