کد خبر: ۷۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۵۱
بعد از ماجرای اهدای عنوان قهرمانی سوپرکاپ به استقلال اکنون خبر می‌رسد وزارت ورزش به زودی حکم برکناری یکی از اعضای این باشگاه را امضا و ابلاغ خواهد کرد.
دومین شوک به آبی‌ها؛ عضو پرماجرای باشگاه استقلال در آستانه‌ی برکناریبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از ماجرای اهدای عنوان قهرمانی سوپرکاپ به استقلال اکنون خبر می‌رسد وزارت ورزش به زودی حکم برکناری یکی از اعضای این باشگاه را امضا و ابلاغ خواهد کرد.

 

استقلالی‌ها این روزها به هیچ عنوان از شرایط باشگاه خود راضی نیستند. بعد از خریدهای پردردسر و ماجرا و البته عدم توافق با ستاره‌های مدنظر اکنون آنها سوپرجام فوتبال ایران را نیز در اتفاقی عجیب از دست رفته می‌بینند و بدتر از آن اینکه حکم شکست 3 بر صفر مقابل رقیب دیرینه را نیز به کارنامه خود اضافه کرده‌اند.

 

در این رابطه گفته می‌شود به زودی از سوی وزارت ورزش حکم برکناری یکی از اعضای پرماجرا و دردسرساز این باشگاه نیز ابلاغ خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: