کد خبر: ۷۷۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۵
نماینده تهران:
نماینده تهران تاکید کرد: آقای ولایتی در حالی با افتخار از توافق پنجاه میلیاردی با روسیه خبر می‌دهد که روس‌ها صراحتا اعلام می‌کنند در برابر خرید نفت، می‌توانند کالای روسی و غذا به ایران بدهند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا بادامچی نماینده تهران در توییتر خود نوشت:

«آقای ولایتی در حالی با افتخار از توافق پنجاه میلیاردی با روسیه خبر می‌دهد که روس‌ها صراحتا اعلام می‌کنند در برابر خرید نفت، می‌توانند کالای روسی و غذا به ایران بدهند. تلخ‌تر از این اظهارات، بی‌اعتنایی دلواپسان به این توافق حیرت‌انگیز است.

از کسانی که به سفارت حمله می‌کنند، طومار پهن می‌کنند، نماد برجام را آتش می‌زنند و صالحی را بتن می‌کنند، خبری نیست گویا نگرانی‌ها درباره استقلال رفع شده و مخالفان ورود شرکت‌های خارجی، در برابر سخنان آقای ولایتی سکوت کرده‌اند و دغدغه فرزندان بیکار و تحصیلکرده را ندارند.»

photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۶_۱۶-۱۱-۵۴

photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۶_۱۶-۱۱-۲۷

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: