کد خبر: ۷۷۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۵۷۴
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال بیش از توان مالی خود بازیکن بخرد و توان پرداخت آن را نداشته باشد تیم در طول فصل به‌ هم می‌ریزد.
استقلال با توجه به توان مالی خود بازیکن جذب کند/ دربی سوپر‌جام برگزار شود، بی‌کیفیت خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال بیش از توان مالی خود بازیکن بخرد و توان پرداخت آن را نداشته باشد تیم در طول فصل به‌ هم می‌ریزد.

 

صادق ورمزیار در خصوص وضعیت استقلال در جذب بازیکن و نابه سامانی‌های موجود بویژه در نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال باید شاکله تیم خود را از فصل قبل حفظ و با توجه به توان مالی خود بازیکن جدید جذب کند. اگر استقلال بیش از توان مالی خود بازیکن بخرد و توان پرداخت آن را نداشته باشد تیم در طول فصل به هم می ریزد و دچار نابه سامانی‌هایی می‌شود.



وی در خصوص شنیده شدن شایعاتی پیرامون خرید‌های استقلال بدون اطلاع شفر گفت: مگر می‌شود که بدون نظر سرمربی، باشگاه اقدام به جذب بازیکن کند، هیچ جای دنیا بدون نظر سرمربی بازیکن جذب نمی‌شود و حتما شفر از خرید‌های باشگاه مطلع بوده است.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص برگزاری سوپر جام و عدم تمایل استقلال  برای حضور در این بازی تصریح کرد: باید بگویم که منظور از سوپر جام یعنی دیدار بین بهترین تیم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی است که شاهد بازی بسیار زیبا و جذاب از هر دو تیم باشیم اما زمانی که تیم ملی ایران تنها ۲ هفته از روسیه برگشته و بازیکنان به تازگی دراختیار باشگاه‌ها قرار گرفتند و در حال بدنسازی و کسب آمادگی برای بازی‌های لیگ هستند برگزاری سوپر جام معنی ندارد. به نوشته میزان، وی در ادامه افزود: بازیکنان فوتبال مسلما در شرایط ایده آل قرار ندارند و احتما آسیب دیدن آن‌ها در این بازی‌ بسیار زیاد است پس با توجه به چنین شرایطی اطمینان دارم بازی بی‌کیفیت را شاهد خواهیم بود و بهتر است در این شرایط  سوپر جام برگزار نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: