کد خبر: ۷۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۶
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور تقدیم هیئت رئیسه شده است، گفت: طرح سوال از روحانی توسط رئیس کمیسیون اقتصادی و با محورهای اقتصادی به هیات رئیسه مجلس آمد.
طرح سوال از رئیس‌جمهور تقدیم هیئت رئیسه شد/ سوال از وزیر اطلاعات در دستور کار روز چهارشنبه/ سوالات نمایندگان با یکدیگر متفاوت است و یکی می‌گوید چرا دستگیر کردید و دیگری سوال دارد چرا دستگیر نکردید

به گزارش خبرداغ، احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اعلام خبری مبنی براینکه طرح سئوال نمایندگان از رئیس‌جمهور تقدیم هیئت رئیسه شده است، اظهارداشت: طرح سوال از رئیس‌جمهور توسط رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و با محورهای اقتصادی تکمیل و به هیات رئیسه تقدیم شد.

وی افزود: هیات رئیسه پس از بررسی سوالات برای اعلام وصول آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

نماینده قم با بیان اینکه طرح سوال از وزیر اطلاعات هم در دستور کار مجلس است، خاطرنشان کرد: سوال علی مطهری و جواد کریمی قدوسی هم در خصوص ادمین‌های تلگرامی از وزیر اطلاعات در دستور کار مجلس در روز چهارشنبه است. 

وی در پایان گفت: سوالات نمایندگان با یکدیگر متفاوت است و یکی می‌گوید چرا دستگیر کردید و دیگری سوال دارد چرا دستگیر نکردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: