کد خبر: ۷۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۸
تیم ملی فوتبال بلژیک توانست با نتیجه دو بر صفر تیم ملی فوتبال انگلیس را شکست دهد.
جشن شیاطین سرخ در سن پترزبورگ/ سه شیرها با چهارمی از جام خداحافظی کردندبه گزارش خبرداغ ،  تیم ملی فوتبال بلژیک در مرحله رده بندی رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال انگلیس رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع بلژیک به پایان رسید.

تیم ملی بلژیک بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خطرناک به سمت دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت توانست در دقیقه 5 بازی به گل اول برسد.  لوکاکو با پاس در عمق از میانه زمین به سمت چپ، ناصر شاذلی را راه انداخت که ارسال کوتاه پای چپ او را توماس مونیه با شوت بغل پا و تک ضرب تبدیل به گل کرد.

 

تیم ملی انگلیس همه توان خود را به کار برد تا در نیمه نخست به گل تساوی برسد اما حملات این تیم با دفاع مستحکم بلژیک مهار شد تا این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به نفع بلژیک به پایان برسد.

در نیمه دوم انگلیس بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد اما سیوهای خوب کورتوا و مدافعان بلژیک مانع گلزنی سه شیرها شدند. بلژیک که دل به ضد حمله بسته بود با هر بار که صاحب توپ شد حملات مرگباری به سمت دروازه انگلیس داشت اما یا واکنش‌های پیکفورد دروازه انگلیس بسته ماند. در دقایق پایانی بلژیک حملات خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کرد و در نهایت توانست در دقیقه 82 به گل دوم برسد. 

 

ویتسل در میانه زمین توپ را به دی بروین تحویل داد که او با نفوذ تا پشت محوطه و پاس در عمق، هازارد را در فرصت خوبی قرار داد که وینگر ریزنقش بلژیک با عبور از فیل جونز و شوت بغل پا، توپ را از کنار پای پیکفورد رد کرد تا دومین گل تیمش را به ثمر رساند. تا پایان بازی بلژیک بازی را تحت کنترل داشت تا بار دیگر در رقابت‌های جام جهانی روسیه انگلیس را شکست دهد. تیم فوتبال انگلیس و بلژیک در دیدارهای گروهی رقابت‌های جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار سه شیرها بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

انگلیس:

پیکفورد، جونز، استونز، مگوئائر، تریپیر، رز ، دایر، دلف، لوفتس چیک، استرلینگ و هری کین

بلژیک:

کورتوا، فرتونگن، آلدرویرلد، کمپانی، ویتسل، مونیه، تیلمانس، چادلی، دی‌بروین، ازارد و لوکاکو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: