کد خبر: ۷۷۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۷۲۲
مسئولان باشگاه نساجی در نظر دارند تا ۳ بازیکن خارجی را در تمرینات این تیم تست فنی کرده تا در صورت قبولی با آنها قرارداد ببندند.
مذاکره نکونام با کاپیتان تیم ملی برای حضور در نساجیبه گزارش خبرداغ، مدیران باشگاه نساجی مازندران در تدارک جذب چند بازیکن خارجی هستند و در همین راستا مقدمات حضور ۳ بازیکن را در تمرینات این تیم فراهم کرده‌اند. یک بازیکن آفریقایی چند روزی است که در تمرینات نساجی حضور دارد و قرار است ۲ بازیکن دیگر بعد از حل مشکل روادید راهی تهران شده تا در تمرینات سرخپوشان قائمشهر حضور پیدا کنند.


از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه نساجی طی روز‌های اخیر باز هم با سروش رفیعی برای حضور در این تیم حداقل برای یک نیم فصل صحبت کرده و قرار است این بازیکن از طریق مدیر برنامه‌هایش به مسئولان نساجی خبر بدهد.


خبر دیگر از سرخپوشان قائشمهر گفت‌و‌گوی نکونام با مسعود شجاعی برای پیوستن به نساجی است. سرمربی نساجی پیشنهاد حضور در این تیم را کاپیتان تیم ملی ارائه کرده و این بازیکن هم اعلام کرده در صورت عدم دریافت پیشنهاد از خارج از ایران با مسئولان این باشگاه مذاکره خواهد کرد.


تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران این روز‌ها در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شود.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: