کد خبر: ۷۷۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۷۴۴
با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و اداره راهنمایی رانندگی جزیره، راهکارهای استفاده بهینه از ایستگاه های دوچرخه سواری بررسی شد.
بررسی راهکارهای استفاده بهینه از ایستگاه های دوچرخه سواری در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در جلسه ای با حضور نمایندگان معاونت گردشگری سازمان، شرکت عمران، آب و خدمات، اداره راهنمایی و رانندگی و موسسه ورزش و تفریحات سالم، مشکلات پیست و ایستگاه های دوچرخه سواری مورد بررسی قرار گرفت.

خارج شدن پیست دوچرخه سواری از استاندارد های لازم، صدور بی رویه مجوزهای فعالیت در زمینه ایستگاه های کرایه انواع دوچرخه و موتورها، تردد موتورهای شارژی در سطح شهر با وجود ممنوعیت و استقرار ایستگاه های دوچرخه در هتل ها از جمله موارد طرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه پیشنهاداتی مبنی بر تجمیع و ایجاد سامانه ای مدون از طریق نصب GPS بر روی دوچرخه ها مطرح شد تا در تمامی نقاط جزیره امکان دریافت و تحویل دوچرخه ها برای متقاضی فراهم شود.

در ادامه این نشست تدوین شیوه نامه اجرایی مبنی برعدم اجاره دوچرخه و موتور شارژی از طریق هتل ها و اماکن تفریحی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین توجه به فرهنگ سازی و تشویق مردم به دوچرخه سواری از طریق رسانه ها و صدا و سیما از مصوبات این جلسه بود.

در پایان این نشست محمود افشار دوست سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم با بیان اینکه در راستای استفاده بهینه از دوچرخه فرهنگ سازی خوبی در کیش بعمل آمده گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مربوطه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و تمامی امور مربوط به مجوز و پلاک گذاری با هماهنگی موسسه ورزش صورت گیرد تا در صورت بروز مشکلات این موسسه پاسخگو باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: