کد خبر: ۷۷۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۴۸۱
باشگاه‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز دو غایب کلاس آموزشی نقل و انتقالات سازمان لیگ هستند.
استقلال غایب بزرگ کارگاه آموزش نقل وانتقالات/ امکان فسخ یکطرفه بازیکنان به گزارش خبرداغ ، کارگاه آموزشی نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول امروز با حضور فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات، فرشید طاهری کارشناس این کمیته و سرپرستان و مسئولان نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ دسته اول در هتل آکادمی فوتبال آغاز شد.

 

باشگاه‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز تنها غایبان این کارگاه آموزشی هستند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس که از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم است، در این کلاس نماینده دارد.

 

در این کلاس اعلام شد تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته نیازی به اخذ مجوز ندارد و فقط برای جذب بازیکنان جدید باشگاه‌ها باید از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مجوز بگیرند.

 

در بخش اول این کلاس همچنین اعلام شد فسخ یکطرفه قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها و برعکس در این فصل امکان‌پذیر است و باشگاه‌ها باید از نظر حقوقی دقت لازم در تنظیم و انشا قرارداد داشته باشند. به نوشته فارس، این کارگاه تا ساعت ۱۷:۳۰ امروز ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: