کد خبر: ۷۷۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۹۸۱
مدافع تیم فوتبال نفت تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: قصد دارم یک فصل دیگر فوتبال بازی کنم، ولی شاید از فوتبال خداحافظی کردم.
کاپیتان متعصب پرسپولیسی: شاید برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنمبه گزارش خبرداغ ، محسن بنگر در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلاً چیزی مشخص نیست و در حال حاضر دنبال کارهای شخصی‌ام هستم.

 

منتظرم تا ببینم پیشنهادی از تیم‌های تهرانی می‌رسد یا خیر، اگر پیشنهادی برسد قصد دارم یک فصل دیگر هم بازی کنم و اگر هم پیشنهادی نباشد احتمالاً از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

 

وی در ادامه تأکید کرد: چند پیشنهاد از تیم‌های شهرستانی دارم، اما شرایطم طوری است که نمی‌توانم در تیمی خارج از تهران بازی کنم. من زیاد اصراری برای بازی کردن ندارم و اگر پیشنهادی از تیم‌های تهرانی داشته باشم یک فصل دیگر بازی خواهم کرد، در غیر این‌صورت شاید از فوتبال خداحافظی کنم.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: