کد خبر: ۷۷۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۷۰۸
رئیس فدراسیون جودو گفت: میراسماعیلی اسطوره جودوی ایران است و از اینکه جلسه خوبی با او داشتیم، بسیار خوشحال هستیم.
میراسماعیلی اسطوره جودوی ایران است/  از اینکه جلسه خوبی داشتیم، بسیار خوشحال هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  محمد درخشان در خصوص جلسه با آرش میراسماعیلی اظهار داشت: آرش روز گذشته به فدراسیون آمد و یک نشست صمیمی با ما داشت. او به عنوان عضوی از خانواده جودو همیشه برای ما قابل احترام است و در این جلسه هم برای کمک به فدراسیون جودوی ایران اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: بدون تعارف میراسماعیلی اسطوره جودوی ایراناست و خیلی خوشحال شدیم که جلسه خوبی برگزار کردیم. نمی‌توانیم چشم خود را روی توانایی‌های او ببندیم و از برگزاری این نشست صمیمی و به دور از حاشیه، خوشحال هستیم.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: این قهرمان جودو در گذشته در وزن ۶۶ کیلوگرم جودو در سطح جهان یکه تازی می‌کرد و الگوی خیلی از قهرمانان دنیا است. البته، چون جلسه ما به یکباره اتفاق افتاد، به صورت خاص راجب کار کردن حرف نزدیم، اما فکر می‌کنم شرایط همکاری در آینده فراهم باشد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: خیلی از دوستان هستند که همین الان بدون اینکه سمتی داشته باشند به ما در زمننه مدیریتی و فنی مشورت می‌دهند و برای موفقیت این رشته باید همه اعضای خانواده جودو دست به دست هم دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: