کد خبر: ۷۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۹۶
مهاجم تیم ملی و باشگاه المپیاکوس در خصوص جام ملت های آسیا گفت: نگذاریم در امارات اتفاقی بیفتد که حسرتش را بخوریم.
راهی جز تمدید قرارداد کی‌روش ندارند/ نگذاریم در امارات اتفاقی بیفتد که حسرتش را بخوریم به گزارش خبرداغ ، کریم انصاری‌فرد از جمله خوب‌های ایران در روسیه بود. او خیلی دوید و گل بازی پرتغال را هم زد. انصاری‌فرد می‌گوید برای زدن آن پنالتی هیچ استرسی نداشت. کریم گفت‌وگویی در این باره با ما انجام داد.


افتخار کردیم
شب بازی با پرتغال، شبی بود که همه به ایرانی بودن‌مان افتخار کردیم. این از همه چیز مهمتر است. در سخت‌ترین گروه بودیم. اسمش گروه مرگ بود. کسی فکر نمی‌کرد ما حتی یک امتیاز بگیریم ولی ۴ امتیاز به دست آوردیم. جلوی سخت‌ترین تیم‌ها و بهترین بازیکنان بازی کردیم. دیدید که بچه‌ها چطور غیرت به خرج دادند. همه سربلند هستیم که تمام وجودمان را در زمین گذاشتیم. دم همه بازیکنان گرم. به شخصه افتخار می‌کنم جزئی از این تیم هستم.


حیف است
امیدوارم تیمی که داریم حفظ شود. ما هنوز اول راه هستیم و خیلی حرف‌ها برای گفتن داریم. یک زمانی بود که به مساوی جلوی کره و ژاپن رضایت می‌دادیم ولی الان می‌بینید که مساوی برابر پرتغال همه ما را ناراحت کرده است. تازه شرایط جوری بود که همه می‌گویند باید پرتغال را می‌بردیم. این نشان می‌دهد که چقدر تیم ملی ما فرق کرده و چقدر قدرت دارد. امیدوارم مسئولان تیم ملی از همین امروز به فکر تیم باشند. حیف است و یک‌جور‌هایی این تیم تکرارنشدنی است.


نگذاریم وقت تلف شود
من یک چیز بگویم؛ اصلاً راهی غیر از تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش ندارند. یک نفر در ایران پیدا نمی‌کنید که بگوید نه، کارلوس کی‌روش نباید باشد و باید برود. همه می‌گویند کی‌روش باید در تیم ملی بماند. ما بازیکنان هم دوست دارم کارلوس بماند و کارش را ادامه بدهد. هواداران هم همین‌طور. نتیجه‌اش را هم خواهیم دید. کی‌روش با وجود تمام سختی‌ها و یک‌سری انتقادها، حرفش را در زمین مسابقه زد. یک چشم به هم بزنیم جام ملت‌ها از راه می‌رسد و نباید بگذاریم وقت تلف شود. نگذاریم در امارات اتفاقی بیفتد که بعداً حسرتش را بخوریم.


طبیعی بود
درگیری سعید و علیرضا بیرانوند در بازی با پرتغال کاملاً طبیعی بود. استرس بازی در آن لحظه خیلی بالا بود ولی حتی اگر این اتفاق‌ها در زمین بازی رخ دهد، رفاقت بازیکنان سر جایش است. بیرون از زمین انگار نه انگار چنین اتفاقی افتاده است. اصلاً دعوای سعید و علیرضا نشان داد چقدر بچه‌ها دوست دارند بجنگند و دعوا کنند.


دفاع از طارمی
مطمئنیم همه مردم از نتایجی که تیم ملی به دست آورده خوشحال هستند. ما یک شعار داریم که همه با هم می‌بریم و همه با هم می‌بازیم. در هر سه بازی بچه‌ها با جان و دل تلاش کردند و زحمت‌شان را کشیدند. این نبود که به خاطر موقعیتی که یک نفر از دست داده باشد، تیم ما ببازد و در واقع او را مقصر قلمداد کنیم. منظورم مهدی طارمی است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است و تیم ملی اگر به جام جهانی رفت اصلاً به خاطر گل‌هایی بود که مهدی زد. در همان بازی پرتغال مهدی اگر اولین نبود، دومین بازیکن تیم بود که زیاد دوید. طارمی و امثال طارمی برای تیم ملی زحمت می‌کشند. امیدوارم قدر طارمی را بدانیم و از آن‌ها حمایت کنیم، چون تیم ملی به چنین بازیکنانی نیاز دارد.


طارمی سرش را بالا بگیرد
اینکه ما بعد از بازی با پرتغال از طارمی حمایت کردیم، دلیل داشت. به خاطر اینکه دوست نداشتیم جو بدی برای او راه بیفتد. مهدی بعد از بازی خیلی گریه می‌کرد. ما آن حرف‌ها را زدیم تا به او بگوییم کنارش هستیم. به او بگوییم که ما یک تیم هستیم. اصلاً این طور نبود که، چون مهدی موقعیت از دست داده ما حذف شده‌ایم. مهدی باید سرش را بالا بگیرد. ما افتخار می‌کنیم او کنار ماست. امیدواریم در جام ملت‌ها برای تیم ملی خوش بدرخشد.


استرس نداشتم
برای پنالتی بازی با پرتغال استرس نداشتم. می‌دانستم باید توپ را به کجا بزنم و خدا را شکر می‌کنم گل شد و شرمنده این مردم نشدیم. می‌توانستیم پرتغال را ببریم ولی همین حالا هم مردم راضی هستند و این برای ما کافی است.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: