کد خبر: ۷۷۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۷۴۶
سلحشوری درباره جمع‌آوری امضا و مطرح کردن استیضاخ وزیر کشور در مجلس گفت: نامه‌ای در خصوص استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان امضا شده بود، اما برخی از همکاران امضای خود را پس گرفتند و حتی به من هم اصرار کردند که امضایم را پس بگیرم که پس نگرفتم.
پروانه سلحشوری: تاکنون سه بار نامه برای طرح استیضاح وزیر کشور امضا شده، اما امضا‌ها پس گرفته شد/ نمایندگانی که امضا جمع می‌کنند و بعد آن را پس می‌گیرند مجلس را بی‌اعتبار می‌کنند

به گزارش خبرداغ ، پروانه سلحشوری درباره جمع‌آوری امضا و مطرح کردن استیضاخ وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی گفت:  نامه‌ای در خصوص استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان امضا شده بود اما برخی از همکاران امضای خود را پس گرفتند و حتی به من هم اصرار کردند که امضایم را پس بگیرم که پس نگرفتم.

وی گفت: این سومین بار است که بحث استیضاح وزیر کشور مطرح می‌شود، اما هیچ‌کدام به صحن نمی‌رسد.

سلحشوری در ادامه افزود: نمایندگانی که امضا جمع می‌کنند و یا سوالی را از وزرا می‌پرسند، اما بعد آن را پس می‌گیرند مجلس را بی‌اعتبار می‌کنند.

منبع : روزنامه آرمان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: