کد خبر: ۷۷۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۴
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با معاون رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی گفت که روابط مسکو و واشنگتن در بهترین وضعیت خود قرار ندارد.
در دیدار پوتین با معاون ترامپ چه گذشت؟
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در دیدار با جان بولتون، معاون رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی تصریح کرد: در پی نزاع سیاسی داخلی در ایالات متحده، روابط مسکو و واشنگتن در بهترین وضعیت خود قرار ندارد.

به گزارش خبرداغ ، وی افزود: متاسفانه روابط روسیه و آمریکا در بهترین وضعیت خود نیست. من بارها درمورد این مساله صحبت کرده‌ام و دوست دارم که در نشست با شما نیز آن را تکرار کنم. من معتقدم که این مساله تا حد زیادی به دلیل نزاع سیاسی داخلی شدید در ایالات متحده است.

پوتین تصریح کرد که معتقد است این سفر بولتون امیدی را ایجاد می‌کند تا روسیه و ایالات متحده اولین گام‌ها را برای ازسرگیری روابط بردارند.

جان بولتون نیز بر پایبندی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جهت "تحکیم ثبات در جهان" تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، وی همچنین تصریح کرد که پیش بینی می‌کند مساله بهبود روابط میان روسیه و ایالات متحده مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: