کد خبر: ۷۷۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۸۳۲
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وحید امیری تعصب خاصی به پرسپولیس دارد و به طور حتم بعد از بازگشت به ایران قرارداد خود را تمدید می کند.
خبر خوش درباره ماندن دو ستاره در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، ابوالفضل روغنی عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره درخشش بیرانوند و امیری در جام جهانی روسیه و برنامه باشگاه برای حفظ این 2 ملی پوش اظهار کرد: این 2 بازیکن در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی دارند و به طور حتم پیشنهادهای خوبی هم دریافت می کنند اما آنها به باشگاه پرسپولیس تعصب دارند و به طور حتم  امیری بعد از بازگشت به ایران، قرارداد خود را تمدید می کند.

 

او ادامه داد: البته علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و او به تعهداتش پایبند است و به تیم دیگری نمی رود. در جلسه هیئت مدیره هم مقرر شد تا رضایت این 2 ملی پوش را برای ماندن در پرسپولیس جلب کنیم.

 

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: