کد خبر: ۷۷۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۵۸۴
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با پرتغال برای ما یک فینال است چراکه این تیم در اروپا بهترین محسوب می شود.
قدوس: پرتغال بهترین تیم اروپا و بازی مقابل رونالدو لذت بخش استبه گزارش خبرداغ ، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 امشب(دوشنبه) در ورزشگاه موردوویا آره نا شهر سارانسک به مصاف پرتغال می رود.

 

سایت فوتبالس کانالن سوئد در گزارشی به تقابل کریستیانو رونالدو و سامان قدوس در این بازی اشاره کرده است. رونالدو در 2 بازی نخست سلسائو در جام جهانی 2018 روسیه، هر 4 گل تیمش را مقابل اسپانیا و مراکش به ثمر رسانده است و امشب باید با سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم اوسترشوندس رو در رو شود. ایران برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل پرتغال دارد اما این تیم در صورت تساوی در بازی با کشتیران ها و برتری پرگل مراکش مقابل اسپانیا هم می تواند به مرحله بعدی راه یابد که البته ایرانی ها امید اندکی برای تحقق این امر دارند.

 

قدوس در گفت و گو با این سایت سوئدی اظهار کرد: بازی مقابل کریستیانو رونالدو تجربه ای باورنکردنی و دیدار برابر پرتغال برای ما یک فینال است.  پرتغال، قهرمان یورو 2016 و بهترین تیم اروپا است. شاید ما مقابل چنین تیمی اندکی ناامید باشیم اما می توانیم این استرس و ناامیدی را در وجودمان خاموش کنیم. اگر بتوانیم چنین کاری انجام دهیم خوب است اما در کل بازی برابر پرتغال لذت بخش است.

 

او ادامه داد: رونالدو در طول فصل 44 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و این روند عالی را با چهار گل در جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد. رونالدو در سال های اخیر بهترین بازیکن جهان بوده است و بازی کردن مقابل او تجربه خوبی برای من محسوب می شود. با این وجود خطر خاصی در این بازی وجود ندارد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: