کد خبر: ۷۷۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۹۳
عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل و دبیر کارگروه تعیین مـصــادیق محـتوای مجرمانه گفت: یکی از عللی که مدیر تلگرام به فیلتر آن در ایران اعتراض نکرد، این است که برخی مسوولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت ۷۰ درصد کاربران ایرانی به پیام‌رسان‌های داخلی شوند و از این طریق برای تلگرام زمان خریده‌اند.
خرم‌آبادی: ۳۰ درصد کاربران تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کرده‌اند / هاتگرام و طلاگرام مانع مهاجرت ۷۰ درصد باقیمانده شدندبه گزارش خبرداغ ، عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل و دبیر کارگروه تعیین مـصــادیق محـتوای مجرمانه گفت: یکی از عللی که مدیر تلگرام به فیلتر آن در ایران اعتراض نکرد، این است که برخی مسوولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت ۷۰ درصد کاربران ایرانی به پیام‌رسان‌های داخلی شوند و از این طریق برای تلگرام زمان خریده‌اند.

بعد از فيلتر تلگرام حدود ۳۰ درصد كاربران آن فعاليت خود را به پيام‌رسان‌هاي داخلي منتقل كرده‌اند. اگر امكانات و پهناي باندي كه در اختيار هاتگرام و طلاگرام گذاشته شده به پيام‌رسان‌هاي داخلي داده شود، قطعا آنها خدماتي بهتر از تلگرام به مردم عرضه خواهند كرد.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: