کد خبر: ۷۷۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۵۰
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مشکلات عدیده مدیریتی و نظارتی و نیز عدم توجه به سیاست های کلان کشور از سوی علی ربیعی را از مهمترین دلایل استیضاح وزیر کار اعلام نمود.
مقصودی نماینده مردم سبزوار از استیضاح وزیر کار خبردادحسین مقصودی نماینده مردم سبزوار،جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی از استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ۵۰  امضاء خبر داد.

به گزارش سرویس پارلمانی خبرداغ، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و راه اجتماعی توسط ۵۰  نماینده از سه فراکسیون که اکثراً از نمایندگان صاحب نام و ژنرال های مجلس هستند تهیه و تا چند روز دیگر تقدیم هیأت رییسه خواهد شد.

مقصودی در ادامه برخی از دلایل استیضاح ربیعی را که شامل عدم توجه به برنامه های اعلامی، عدم توجه به امنیت شغلی کارگران، مشکلات بیمه روستائیان و قالی بافان، عدم تعامل با بیمه گزاران، مشکلات عدیده سازمان تأمین اجتماعی و شرکتهای وابسته، بیکاری فزآینده، مشکلات شستا و زیرمجموعه ها، عدم توجه به استفاده از مدیران جوان، عدم بهره از برنامه و چشم انداز شفاف و عملی برای کارگر و کارفرما، عدم توجه به سیاستهای کلان کشور و برنامه های اقتصادی مقام معظم رهبری و چند مورد دیگر را که از رئوس استیضاح میباشد را اعلام نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: