کد خبر: ۷۷۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۷
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در هر صورت تخلف صورت گرفته و توضیحات شما هم اشکال عدم اجرای قانون را رفع نکرد. در سطح قوه مجریه جلساتی برقرار شد ، اما قرار بود این جلسات برای هماهنگی قوا تشکیل شود و این قانون به دولت ابلاغ شده بود. دولت باید در جهت اجرای آن قدم برمی داشت.
لاریجانی: دولت در اجرای قانون اقتصاد مقاومتی تخلف کرده است/ نماینده دولت: قانون در عمل اجرا شده اما دارای ابهام است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جریان جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد نحوه اجرای قانون اقتصاد مقاومتی، نماینده دولت به بیان گزارشی در این خصوص پرداخت و گزارشی از افزایش تولید در بخش‌های مختلف را ارائه کرد و آن را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست. 

علی لاریجانی در این میان خطاب به وی گفت: قرار بود جلسات هماهنگی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اول قوه قضائیه و نایب رئیس مجلس برگزار شود، چرا در انجام این مهم تعلل شد و این جلسات برگزار نشد؟ 

نماینده دولت در پاسخ به سوال رئیس مجلس اظهار داشت: این قانون در عمل اجرا شده اما دارای ابهاماتی است. ضمن اینکه مشخص نیست چه کسی مسئول انجام آن است و دبیرخانه در کجا باید تشکیل شود.

رئیس قوه مقننه در واکنش به اظهارات نماینده دولت تصریح کرد: قانون که ابهامی نداشته و صراحتا اعلام شده است و در آن توضیح داده شده که ستادی با حضور معاون اول دو قوه و نایب رئیس مجلس تشکیل شود. اما اگر ابهامی هم داشت در دو، سه سال گذشته از ما در مورد آن می‌پرسیدید. 

نماینده دولت در پاسخ خاطرنشان کرد: دولت می‌پنداشت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نهادسازی مناسبی دارد که طی آن می‌تواند اهداف ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی را در جهت تحقق اهداف آن جلو ببرد.

وی ادامه داد: ما قانون را در این چارچوب با دعوت از نایب رئیس مجلس و معاون اول قوه قضائیه اجرا کردیم و دولت اقداماتش را ذر این زمینه انجام داده است. 

لاریجانی هم در واکنش به این سخنان ابراز داشت: در هر صورت تخلف صورت گرفته و توضیحات شما هم اشکال عدم اجرای قانون را رفع نکرد. در سطح قوه مجریه جلساتی برقرار شد، اما قرار بود این جلسات برای هماهنگی قوا تشکیل شود و این قانون به دولت ابلاغ شده بود. دولت باید در جهت اجرای آن قدم برمی‌‌داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
پول شرکت مخابرات استان تهران دهان دولت، دولتمردان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور ونمایندگان مجلس و... را دوخته است.
ما 38 ماه است اضافه کاری نگرفته‌ایم.
ما 28 ماه است شبکاری نگرفته‌ایم.
ما 8 سال است جبران پاداش خدماتی نگرفته‌ایم.
ما 8 سال است تعطیل کاری اضافه کاری نگرفته‌ایم.
ولی متأسفانه برای پرداخت طلب ما اقدام نمی‌کنند. از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم به ما کمک کنند تا بتوانیم به حق خود برسیم.
آیا واقعا در کشور ما هیچ مقام بالاتر مخابراتی نیست که مشکلات ما را بشنود و در صورت حق بودن، به آنها رسیدگی کند؟
پیگیری‌های ما هم از آن زمان تاکنون نتیجه‌ای نداده است. ما چگونه این حقمان را پیگیری کنیم و به دست آوریم؟
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: