کد خبر: ۷۷۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۷۱۲
نام ۲ بازیکن استقلال برای فصل آینده در لیست این تیم باقی ماند.
2 استقلالی ماندنی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با توجه به مصدومیت طولانی داریوش شجاعیان و محسن کریمی ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال قرار بود نام این ۲ بازیکن از لیست آبی پوشان برای لیگ هجدهم خارج شود تا بازیکنان جدید جایگزین آن‌ها شود، اما به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال نام کریمی و شجاعیان را از لیست استقلال خارج نمی‌کنند.

 

به این ترتیب نام محسن کریمی و داریوش شجاعیان همچون دیگر بازیکنان درلیست استقلال باقی می‌ماند و فقط هر ۲ بازیکن تا نیم فصل به دلیل مصدومیت نمی‌توانند آبی پوشان را همراهی کنند مگر اینکه روند درمانی آن‌ها به نحوی باشد که هر ۲ زودتر از موعد به ترکیب بازگردند. به نوشته باشگاه خبرنگاران، محسن کریمی و داریوش شجاعیان این روز‌ها با حضور در کلینیک پزشکی باشگاه استقلال مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارند تا بتوانند هر چه زودتر به ترکیب تیمشان باز گردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: