کد خبر: ۷۷۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۵۰
امیررضا دلاوری گفت: طی این سال سال‌ها همواره سعی کردم در مراسم شب قدر شرکت کنم زیرا به شخصه بسیار به این شب‌ها دلبسته‌ام و اگر کار و ترافیک فیلمبرداری‌ها اجازه دهد حتماً در مراسم شب‌زنده داری شرکت می‌کنم.
بازیگر «مختارنامه»: شب قدر برایم اوج آرامش استبه گزارش خبرداغ ، امیررضا دلاوری گفت: طی این سال سال‌ها همواره سعی کردم در مراسم شب قدر شرکت کنم زیرا به شخصه بسیار به این شب‌ها دلبسته‌ام و اگر کار و ترافیک فیلمبرداری‌ها اجازه دهد حتماً در مراسم شب‌زنده داری شرکت می‌کنم.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور در مراسم شب قدر گفت: من از گذشته و کودکی در این مراسم شرکت می‌کردم. موقعیت‌‌ها فرق کرده و مکان‌ها دچار تغییر شده‌اند و نمی‌توان آن محل‌های قدیمی رفت.


او ادامه داد: طی این سال سال‌ها همواره سعی کردم در مراسم شب قدر شرکت کنم زیرا به شخصه بسیار به این شب‌ها دلبسته‌ام و اگر کار و ترافیک فیلمبرداری‌ها اجازه دهد حتماً در مراسم و شب‌زنده داری شرکت می‌کنم زیرا شب‌های قدر برای من اوج آرامش و تنهایی است.

بازیگر سریال «مختارنامه» از حضور خود در بازار تهران در سال‌های گذشته خبر داد و تاکید کرد: یادم می‌آید یک بار که موقعیت پیش آمد و سرفیلمبرداری نبودم برای حضور در مجلس شب 21 ماه رمضان به مسجد ارگ واقع در بازار تهران رفتم و آن شب همیشه در خاطرم مانده است. امسال هم اگر سر کار نباشم به احتمال فراوان در جمع فامیل حاضر شده و به برگزاری مراسم شب قدر و دعا می‌پردازم و یا اینکه با دوستانم به یکی از همین مکان‌ها می‌روم.


میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: