کد خبر: ۷۷۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۶۴۵
هیات دولت با پرداخت مبلغ دو میلیون و دویست و چهل و دو هزار و هفتصد و هفده ممیز هفده (۱۷/۷۱۷ر۲۴۲ر۲) دلار را بعنوان حق السهم ایران بابت هزینه احداث پل ریلی و تأسیسات مربوط مرزی بر روی رودخانه اترک به دولت ترکمنستان موافقت کرد.
تصویب میزان حق‎السهم ایران به ترکمنستان برای احداث پل ریلی و تاسیسات مرزی روی رودخانه اترک

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۲/۳/۱۳۹۷ به پیشنهاد شماره ۰۲/۱۰۰/۲۲۱۱۴ مورخ ۳۰/۲/۱۳۹۷ وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

مبلغ دو میلیون و دویست و چهل و دو هزار و هفتصد و هفده ممیز هفده (۱۷/۷۱۷ر۲۴۲ر۲) دلار جهت پرداخت حق‌السهم جمهوری اسلامی ایران بابت هزینه احداث پل ریلی و تأسیسات مربوط مرزی بر روی رودخانه اترک به دولت ترکمنستان از محل طرح عمرانی به شماره طبقه‌بندی (۱۳۰۳۰۱۵۰۲۹) با عنوان برقی کردن راه‌‌آهن گرمسار-گرگان- اینچه‌برون در اختیار وزارت راه و شهرسازی (شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) قرار می‌گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: