کد خبر: ۷۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۵۹۲
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت:‌ اگر در جام جهانی اتفاقات خوبی برایم بیفتد، از دنیای داوری خداحافظی می‌کنم تا تیم‌های باشگاهی در ایران از دستم راحت شوند.
خداحافظی می‌کنم تا تیم‌های باشگاهی در ایران از دستم راحت شوند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در مراسم بدرقه داوران ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، علیرضا فغانی اعلام کرد که پس از جام جهانی از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد.

 

فغانی در گفت‌وگو با تسنیم در این باره گفت: من عنوان کردم که اگر در جام جهانی اتفاقات خوبی برایم بیفتد، از دنیای داوری خداحافظی می‌کنم تا تیم‌های باشگاهی در ایران از دستم راحت شوند.

 

وی در مورد اینکه آیا قصد خداحافظی از دنیای داوری را دارد یا نه، تصریح کرد: تمرکز ما روی جام جهانی است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. در حال حاضر فقط به جام جهانی فکر می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: