کد خبر: ۷۷۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۷۵
زین الدین زیدان پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت مربیگری رئال، به همکاری خود با کهکشانی ها پایان داد.
رسمی/ کناره گیری زیدان از هدایت رئال مادریدبه گزارش خبرداغ ، زیدان 4 ژانویه 2016 بود که جانشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد. کهکشانی ها اوضاع خوبی خوبی نداشتند و کمتر کسی دورنمای روشنی برای آنها تصور می کرد اما زیدان توانست در یک نیم فصل دست به شاهکار بزند و در نهایت رئال را به یازدهمین عنوان قهرمانی اروپایش رساند.

 

زیزو فصل بعد نیز توانست رئال را قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ کند و در فصل جاری نیز علی رغم ناکامی در لالیگا و کوپا دل ری، قهرمانی سیزدهم در لیگ قهرمانان را برای رئال با ارمغان اورد. او همچنین دو سوپرکاپ اروپا، یک سوپرکاپ اسپانیا و دو جام جهانی باشگاه ها را نیز به ویترین افتخارات رئال اضافه کرد.

 

کسب 9 جام در تنها دو سال و نیم کار خارق العاده ای بود که زیدان در رئال به انجام رساند.

 

زیدان در نشست غیرمنتظره و ناگهانی خود رسما اعلام کرد که فصل بعد دیگر مربی رئال نخواهد بود. پرز، پیش از شروع صحبت های زیدان، این تصمیم را غیرمنتظره و شوک آور خواند.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: