کد خبر: ۷۷۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۵۰۲
روز چهاردهم خردادماه، نام بازیکن خط خورده از لیست تیم ملی‌ اعلام خواهد شد تا لیست 23 نفره و نهایی تیم ملی ایران به فیفا ارایه شود.
زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی نزدیک است/  5 ملی‌پوش در خطر از دست دادن جام جهانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کارلوس کی‌روش در آخرین فهرست تیم ملی نام 24 بازیکن را قرار داد، تا با توجه به عملکرد بازیکنان در اردوی ترکیه نام یک بازیکن را خط بزند. این در‌حالی بود که سرمربی پرتغالی تیم ملی نام 4 بازیکن را هم در لیست استندبای قرار داد که به نوبه خود کار را برای انتخاب لیست نهایی دشوارتر کرده است. شاید برخی فکر کنند سید جلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سید حسین حسینی دیگر شانسی برای بازگشت به لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 ندارند اما تازه‌ترین صحبت‌های سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران نشان می‌دهد که او دوباره سورپرایز خواهد داشت. کی‌روش در آخرین مصاحبه خود درباره زمان اعلام آخرین نفری که از جام‌جهانی باز می‌ماند، می‌گوید: «‌متاسفانه با توجه به تاخیر در شروع برنامه آماده‌سازی‌مان، من تنها می‌توانم لیست نهایی را در روز چهارم جون (14‌خرداد) اعلام کنم.

 

تا آن زمان همه گزینه‌ها مدنظر خواهد بود. ما این کمپ را با 24 بازیکن شروع کردیم و 4 بازیکن را هم در لیست استندبای داریم که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های لجستیکی نتوانستند در این‌جا حضور داشته باشند.‌» اشاره صریح کی‌روش به لیست استندبای با توجه به عملکرد نه چندان خوب برخی بازیکنان در بازی دوستانه ایران و ترکیه از یک‌سو و انتقادها و اعتراض‌های کارشناسان و فوتبال‌دوستان و حتی مقامات سیاسی نسبت به حذف برخی بازیکنان از سوی دیگر، این احتمال را افزایش داده که در 14‌خرداد فوتبال‌دوستان ایرانی توسط مرد پرتغالی سورپرایز شوند. بر اساس اطلاعات خبرنگاران حاضر در اردوی تیم ملی در ترکیه که در اختیار خراسان قرار گرفته، احتمال این‌که کی‌روش قلم قرمز روی بازیکنانی چون خانزاده، امیری، قلی‌زاده و چشمی و حتی طارمی بکشد، زیاد است. حذف این بازیکنان هم به معنای ضعیف بودن آن‌ها در تمرین نیست، بلکه کی‌روش بر‌اساس تاکتیک‌هایی که می‌خواهد مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا استفاده کند، بازیکنانش را انتخاب می‌کند.

 

آمادگی و انگیزه بازیکنان در اردوی ترکیه باعث شده کی‌روش برای حذف نفر بیست‌و چهارم اردو و شاید حتی 2 بازیکن و اضافه کردن بازیکنی از استندبای به لیست اصلی به قول خودش سرگیجه بگیرد! با این‌حال احتمال حذف وحید امیری شاید بیشتر از دیگر بازیکنان باشد و شاید برخی پس از حذف احتمالی هافبک پرسپولیس کینه قدیمی کی‌روش از برانکو و سرخ‌ها را علم کنند اما گویا عملکرد نه‌چندان خوب او در بازی با ترکیه یکی از دلایلی است که این بازیکن را به در خروجی تیم ملی نزدیک کرده است. به نوشته خراسان، با این‌همه همان‌طور که در سطور بالا گفته شد حداقل 5 بازیکن روی لبه تیغ قرار دارند و حتی این احتمال را هم باید در نظر گرفت که شاید قرعه به اسم امید ابراهیمی که مصدومیت هم داشت، بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: