کد خبر: ۷۷۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۵۲۸
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است، گفت: کارکنان بانک باید برای اهتمام به امور مشتریان همه تلاش خود را به کار گیرند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی که به همراه محمد رضا صدری رئیس اداره امور شعب شمال تهران از شعبه مقدس اردبیلی و شعبه ولنجک بازدید می کرد، افزود: بانک توجه به اصل مشتری مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر می داند.

وی ادامه داد: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و استفاده از بسترهای خدمات نوین بانکداری مانند بانکداری غیر حضوری در کنار کاهش قیمت تمام شده پول، می تواند به بهبود بیش از پیش عملکرد بانک کمک کند.

ارزیابی آمار عملکردی شعب در حوزه جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری و وصول مطالبات و مطالعه در خصوص پتانسیل های موجود برای ارائه خدمات بانکداری غیر حضوری از جمله موارد مطرح شده در این بازدیدها بود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: