کد خبر: ۷۷۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۴۹۹
با گشایش همزمان 3 شعبه بانک پارسیان در مناطق الهیه، رسالت و پیروزی کرمان و همچنین شعبه پادادشهر اهواز، در تاریخ یکم و دوم خردادماه، تعداد شعب بانک پارسیان به 337 شعبه رسید.
گشایش 4شعبه جدید بانک پارسیانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ گلاب زاده محقق، مورخ  و کرمان شناس مشهورکرمانی در آیین گشایش شعبه الهیه کرمان با اشاره به عملکرد بسیار خوب بانک پارسیان،گفت : بانکداری نوین با تاسیس بانک پارسیان  پا به عرصه ظهورگذاشت و این بانک توانسته است با مشتری مداری شایسته و ارایه خدمات نوین ،گام های موثری در مسیر شکوفایی و رونق اقتصاد کشور بردارد.
همچنین ناصح، رییس حوزه 53 اهواز نیز در آیین گشایش شعبه پادادشهر، با ارایه گزارشی اقدامات اثرگذار بانک پارسیان در حوزه های مسئولیت های اجتماعی و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال زایی را تشریح کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: