کد خبر: ۷۷۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۱
اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس حاجی‌بابایی را به عنوان گزینه ریاست و مصری و دهقان را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی نواب رئیس مجلس انتخاب کردند.
جمع‌بندی فراکسیون ولایی درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس + اسامی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید علی ادیانی با اشاره به نشست امروز فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات هیئت رییسه مجلس، گفت: برابر آرای مخفی که از بین حضار و اعضای فراکسیون ولایی انجام شده، حمیدرضا حاج بابایی به عنوان رییس و آقایان مصری و دهقان به عنوان نواب رییس انتخاب شدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابر نظر مجمع عمومی آقایان ادیانی، فرهنگی، قاضی زاده هاشمی، موسوی لارگانی و رنجبرزاده به عنوان نواب رییس معرفی شدند.

وی ادامه داد: مقصودی، بهمنی و عباسی به عنوان ناظران هیئت رییسه معرفی شدند.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مصوبه فراکسیون بر این بوده که لیست کامل ارائه شود و مجمع به این موضوع رای داد که لیست کامل به صحن علنی عرضه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: