کد خبر: ۷۷۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۱۹
قلی‌زاده - شارلوا نهایی شد؛
ستاره تیم فوتبال سایپا به زودی با شارلوای بلژیک قرارداد منعقد می‌کند.
مانع بزرگ مقابل پرسپولیس و استقلال برای جذب ترابی و صیادمنشبه گزارش خبرداغ ، علی قلی زاده بعد از درخشش در سایپا مورد توجه تیم های بزرگ داخلی قرار گرفت اما قصد دارد لژیونر شود.

 

پدیده سایپا که توانست در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی نیز قرار بگیرد مذاکرات مثبتی با شارلوای بلژیک انجام داده و احتمالا سومین ایرانی این تیم بعد کاوه رضایی و امید نورافکن خواهد بود.

 

از سوی دیگر مهدی ترابی و الهیار صیادمنش دو بازیکن دیگر سایپا نیز مدنظر پرسپولیس و استقلال قرار گرفته اند و حتی شایعاتی درباره توافقات دو باشگاه با این بازیکنان مطرح شده است.

 

مدیران سایپا اما با اعلام اینکه هم ترابی و هم صیادمنش با باشگاه قرارداد دارند تاکید کردند هیچ مذاکره ای برای این بازیکنان با باشگاه صورت نگرفته و طبعا بدون رضایت نامه نیز نمی توانند راهی تیمی دیگر شوند.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: