کد خبر: ۷۷۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۶۵۶
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار پرسپولیس و الدحیل یک فینال است و باید برای موفقیت در 2 دیدار رفت و برگشت با تمام توان ظاهر شد.
باید پنجره نقل وانتقالات باز شود در غیر اینصورت برانکو با این نفرات نتیجه خوبی کسب نمی کندبه گزارش خبرداغ ، فرشاد پیوس، در خصوص قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و اینکه تیم فوتبال پرسپولیس با تیم الدحیل قرار است بازی کند، اظهار داشت: بازی خیلی سختی است و پرسپولیس کمی در این قرعه بد شانس بود. الدحیل تیم بسیار خوبی است و همانطور که می‌دانید بدون باخت تا این مرحله بالا آمده است.

وی افزود: تیم‌های قطری امکانات خوبی داشته و خیلی پیشرفته هستند. به نظرم پرسپولیس نباید الدحیل را دست کم بگیرد چون این تیم قطعا یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و با این قرعه‌ای که به پرسپولیسی‌ها خورده، باید این تیم به هر شکلی که شده بازیکن جذب کند. مدیران باشگاه پرسپولیس باید تلاش خود را انجام دهند تا این پنجره باز شود در غیر اینصورت با این نفراتی که برانکو دارد نمی‌شود نتیجه خوبی کسب کرد.

پیوس تصریح کرد: این دیدار یک فینال است و باید برای موفقیت در این دو دیدار رفت و برگشت با تمام توان ظاهر شد. الدحیل قطعا چند بازیکن جذب می‌کند و پرسپولیس هم باید با تلاش مدیران پنجره نقل وانتقالاتی اش باز شود. تیم برانکو حداقل ۴ بازیکن در پست‌های مختلف نیاز دارد و باید هر طور شده خود را برای رویارویی با الدحیل آماده کند. پرسپولیس چون در بازی رفت میهمان است برای بازی برگشت با حضور تماشاگران خود شانس بیشتری دارد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: