کد خبر: ۷۷۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۵۰۲
نماینده مبارکه تاکید کرد: همه بازنشستگان در هر پست و جایگاهی که هستند استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند؛ به جوانان نشان دهیم مجلس قصد حمایت از آنها را دارد و نگاه‌ آنها امروز به رأی ما است.
زهرا سعیدی: بازنشستگان در هر پست و جایگاهی استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: در دولت‌های گذشته تمامی معاونان استاندار به عنوان معاون وزیر در سیستم می‌چرخند، باید به جوانان نشان دهیم که مجلس تمام تلاش خود را برای اشتغال آنها انجام می‌دهد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: این ضعف و ناتوانی ما است که نتوانسته‌ایم چرخه مدیریتی را ایجاد کنیم، پیشکسوتان برای ما مهم هستند و از آنها می‌توانیم در هیئت‌های اندیشه‌ورز استفاده کنیم تا گره‌های اقتصادی را باز کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه بازنشستگان در هر پست و جایگاهی که هستند استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند؛ به جوانان نشان دهیم مجلس قصد حمایت از آنها را دارد و نگاه‌ آنها امروز به رأی ما است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: