کد خبر: ۷۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۶۲۵
عراقچی:
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از تشکیل کمیسیون مشترک برجام طی روز جمعه خبر داد.
کمیسیون مشترک برجام جمعه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید­عباس عراقچی در حاشیه حضور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هدف از مذاکرات با اروپایی‌ها را تأمین منافع ایران دانست و گفت: روز جمعه این هفته کمیسیون مشترک برجام به درخواست ایران جلسه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمیسیون مشترک برجام بدون حضور امریکا و برای بررسی ابعاد ناشی از خروج آمریکا از برجام و تبعات آن خواهد بود.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به تشکیل این کمیسیون اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه این است که چگونه می‌‌‌شود نبود آمریکا را جبران کرد و کشورهای دیگر چگونه می‌‌‌توانند این نبود را جبران کنند و منتظر هستیم ببینیم اروپایی‌ها می‌توانند به تعهدات خود درباره برجام عمل کنند یا نه. 

عراقچی افزود: هیچ بحث غیربرجامی با طرف‌‌‌های اروپایی و دیگر کشورها در حال حاضر نداریم و فقط در چارچوب برجام مذاکره می‌‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
پیشنهاد توهین‌آمیز اروپا به تهران
ایران موشک‌های خود را کنار بگذارد تا کمک مالی بگیرد!
یک روزنامه آلمانی نوشت دیپلمات‌هایی از گروه 1+4 در صددند هفته آینده در «وین» درباره توافق جدیدی با ایران گفت‌وگو کنند تا طبق آن به ایران در قبال محدود کردن برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای کمک مالی ارائه دهند.

تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

آقای روحانی به خاطرسیاست های نادرست، رفتارهای، پیگیری ها و... غلط شما ازطریق اروپایی ها، دیپلمات‌هایی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت گروه 1+ 4 به تهران پیشنهاد کمک مالی می کنند.

آقای ظریف به خاطرسیاست های نادرست، رفتار، پیگیری ها و... غلط شما ازطریق اروپایی ها، دیپلمات‌هایی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت گروه 4+ 1 به تهران پیشنهاد کمک مالی می کنند.


چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ فرانسه جنایتکاربعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.


کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ انگلیس جنایتکار بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: