کد خبر: ۷۷۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۹۴۱
بدون هیچ شک و تردیدی مامه بابا تیام در حال حاضر بهترین و مؤثرترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود و عوامل باشگاه برای حفظ او از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
مذاکرات تیام با تیم جدیدش در کویت؟!به گزارش خبرداغ ، بدون هیچ شک و تردیدی مامه بابا تیام در حال حاضر بهترین و مؤثرترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود و عوامل باشگاه برای حفظ او از هیچ کوششی فروگذار نیستند ولی نکته اینجاست که تیام چهره‌ای حرفه‌ای بوده و آنقدر تجربه دارد که بداند چنین موقعیتی برای عقد یک قرارداد حرفه‌ای همیشه برایش فراهم نخواهد شد.

 

تیام راهی کویت می‌شود. پس از چند روز اقامت در آنجا عازم عربستان خواهد شد تا اعمال حج عمره را به جا بیاورد اما... شایعه شده که تیام قبل از سفر به عربستان در کویت یکی، دو پیشنهاد را مورد بررسی قرار می‌دهد و در واقع این کشور به عنوان محلی برای مذاکره انتخاب شده است تا مهاجم سنگالی استقلال در جایی خارج از ایران که هیاهوی فوتبال در آن به مراتب کمتر است با هواخواهان خود مذاکره کند. یکی از مسئولان باشگاه استقلال دیروز مدعی شد که خبری در مورد مذاکره تیام نشنیده اما در عین حال این بازیکن می‌تواند برای آینده خودش تصمیم بگیرد. ضمن اینکه دیروز عنوان شده بود تیام برای مذاکره با الهلال مستقیماً به عربستان می‌رود.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: