کد خبر: ۷۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰۱
مدافع پرسپولیس گفت: من کار خاصی در این دیدار نکردم بلکه وظیفه محوله را انجام دادم و خوشحالم سیدجلال گل پیروزی را به ثمر رساند.
وظیفه ام را انجام دادم/ سیدجلال از تجربه اش استفاده کردبه گزارش خبرداغ ، مدافع پرسپولیس گفت: من کار خاصی در این دیدار نکردم بلکه وظیفه محوله را انجام دادم و خوشحالم سیدجلال گل پیروزی را به ثمر رساند.

 

شایان مصلح پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی گفت: بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم البته حریف دقایقی ما را تحت فشار قرار داد و به گل تساوی دست پیدا کرد و دیگر خیالش راحت بود که به دور بعد صعود خواهد کرد اما کاپیتان باتجربه ما از تجربه اش استفاده کرد و در ثانیه های پایانی ضربه نهایی را به حریف زد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که شما باز هم مسبب یک پیروزی دیگر برای پرسپولیس بودید گفت: من کار خاصی انجام ندادم، خواسته های سرمربی را در زمین پیاده کردم و لطف خدا شامل حال من شد که باعث شدم سیدجلال بتواند گل پیروزی را به ثمر برساند.

 

مصلح در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم های عربی خصوصا الجزیره استاد اتلاف وقت هستند و شما دیدید که در این دیدار آنها بارها با زمین خوردن وقت کشی می کردند تا بتوانند از این حربه استفاده کرده و به دور بعد صعود کنند.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص جدایی صادق محرمی از جمع سرخپوشان هم گفت: او شایسته بازی در اروپا است و خوشحالم که با زحماتی که کشید به این مهم دست پیدا کرد. ما در رختکن برای او آرزوی موفقیت کردیم  و امیدوارم که بتواند در آنجا هم خوش بدرخشد. به نوشته خبرورزشی، وی در پایان خاطرنشان کرد: یک بار دیگر همانند روزی که قهرمان لیگ داخلی شدیم از هواداران تشکر می کنم آنها شب خوبی را برای ما بوجود آوردند و مطمئن باشید اگر حمایت آنها نبود ما به دور بعد صعود نمی کردیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: