کد خبر: ۷۷۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۷۰۷
رفتارهای عجیب و پرحاشیه بازیکن جنجالی پرسپولیس تمامی ندارد.
رفتارهای عجیب مسلمان در حضور برانکو و گرشاسبی/ پل‌هایی که پشت سر خراب می‌شوندبه گزارش خبرداغ،محسن مسلمان در فصلی که گذشت بیشتر از اینکه از نظر فوتبالی در بورس باشد به دلیل حاشیه‌هایش در صدر اخبار قرار داشت.

 

مسلمان بعد از یک نیم فصل پرفروغ ناگهان جایگاهش در پرسپولیس را بنا به دلایلی از دست داد و به یک نیمکت نشین تبدیل شد.

 

اوضاع به قدری وخیم بود که وی حتی به عنوان بازیکن تعویضی نیز زیاد به بازی گرفته نشد تا از همان زمان بحث جدایی اش در پایان فصل مطرح شود.

 

در این بین برخی مسئولان باشگاه و پیشکسوتان تلاش کردند رابطه وی با برانکو را به به حالت قبل در آورند و مربی کروات را راضی به استفاده از او کنند اما ظاهرا خود مسلمان هم چندان راغب نیست که این مشکل حل شود.

 

این بازیکن جنجالی در ماه های اخیر با اظهارات و حرکات تنش زا به اختلافات افزوده و بعید هم به نظر می رسد که رویه اش را تغییر دهد و در حال خراب کردن تمام پل های پشت سر خود است.

 

در جلسه ای که اخیرا حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس با مربیان و بازیکنان باشگاهش داشت رفتارهای عجیبی از سوی مسلمان انجام شد که از چشم گرشاسبی و برانکو دور نماند.

 

در زمان صحبت کردن گرشاسبی، مسلمان مقابل چشم او مشغول بازی با تلفن همراه خود بود تا با این کار نشان دهد که صحبت های سرپرست باشگاه برایش اهمیتی ندارد.

 

جالب این جاست که این بازیکن در زمان صحبت کردن برانکو هم رفتار مشابهی داشت و سرمربی کروات به خوبی متوجه برخوردهای مسلمان شده بود.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: