کد خبر: ۷۶۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۳
آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: ما در مقابله با همچنین کشور و دولت‌هایی باید فکر کار خودمان باشیم و بحمدالله ملت و مردم بصیر ایران در صحنه حاضر بودند و با رهبری های داعیانه امام راحل همه جا فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل گفتند و امام(ره) می گفتند که همین انشای مرگ بر امریکا او را به مرگ می‌اندازد.
رییس قوه قضاییه: شگرد اروپایی‌ها ایجاد دوگانگی بین مردم و مسئولین است/ رییس جمهور آمریکا، انسان کاسب کاری است که می گوید ما باید کشورهای عربی را بدوشیم/ برای اینها جان مردم و کشتار آنها اهمیتی ندارد

رییس قوه قضاییه گفت: امروز شگرد امریکایی‌ها و اروپایی‌ها این است که در درون کشور بین مردم و مسئولین دوگانگی ایجاد کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: رییس جمهور اخیر یک کشور، انسان کاسب کار و نمایشی است که صراحتا می گوید ما باید کشورهای عربی را بدوشیم و تعابیر کاسب کارانه را به کار می برد. برای اینها جان مردم و ملت ها و کشتار آنها اهمیتی ندارد.

وی افزود: ما در مقابله با همچنین کشور و دولت‌هایی باید فکر کار خودمان باشیم و بحمدالله ملت و مردم بصیر ایران در صحنه حاضر بودند و با رهبری های داعیانه امام راحل همه جا فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل گفتند و امام(ره) می گفتند که همین انشای مرگ بر امریکا او را به مرگ می‌اندازد.

آملی لاریجانی افزود: مسوولین با وجود چنین پشتوانه قوی و مردمی باید تمام اهتمام خود را به کار ببندند برای اینکه ضمیمه‌ای به اقتدار درونی کشور شود.

رییس دستگاه قضایی ادامه داد: آنها به بحث فروپاشی نظر دارند و همیشه دنبالش بودند نه امروز اما امروز آشکارا آن را می‌گویند و ما باید بصیر و آماده و هوشیار باشیم.

وی افزود: امروز شگرد امریکایی‌ها و اروپایی‌ها این است که در درون کشور بین مردم و مسوولین دوگانگی ایجاد کنند، در حالی که این طور نیست و هر کسی که کشور ایران را دوست دارد و دلسوز این کشور و ملت است می‌داند که در مقابل قَدر آمریکایی‌ها باید ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: