کد خبر: ۷۶۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۵۴
پیشنهاد اولیه فدراسیون ازبکستان به برانکو رقمی در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار بود و این به این معناست که سرمربی فعلی سرخ‌ها به محض قبول این پیشنهاد، بخش اعظم این پول را دریافت خواهد کرد.
خطر ترک پرسپولیس از سوی برانکو جدی شدبه گزارش خبرداغ، پیشنهاد اولیه فدراسیون ازبکستان به برانکو رقمی در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار بود و این به این معناست که سرمربی فعلی سرخ‌ها به محض قبول این پیشنهاد، بخش اعظم این پول را دریافت خواهد کرد.

 

با وجود آنکه برانکو پیش از این از تمدید قرارداد دو ساله خود با سرخ پوشان سخن به میان آورد اما هنوز این قرارداد به صورت رسمی امضا نشده و همین باعث شده تا گمانه زنی های زیادی در این زمینه به گوش برسد.


برانکو به خاطر کسب نتایج درخشان با پرسپولیس با پیشنهادهای خوبی مواجه شده است که یکی از آنها تیم ملی ازبکستان است. پرونده پیشنهاد جالب توجه تیم ملی ازبکستان به سرمربی پرسپولیس همچنان باز است.


پیشنهاد اولیه فدراسیون ازبکستان به برانکو رقمی در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار بود و این به این معناست که سرمربی فعلی سرخ‌ها به محض قبول این پیشنهاد، بخش اعظم این پول را دریافت خواهد کرد، اما پرسپولیس در حال حاضر توان پرداخت پول نقد زیاد به صورت ارزی را ندارد. به نوشته تابناک، برانکو ابتدا پاسخ مثبتی به این پیشنهاد ازبک ها نداد اما در روزهایی که بحث عدم تمدید قرارداد وی با پرسپولیس مطرح بود واسطه کره ای دوباره سراغ مرد کروات آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: