کد خبر: ۷۶۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
پایگاه خبری تاس روسیه خبر داد؛
نشست ماه جاری آستانه با حضور هیات سازمان ملل به ریاست استفان دیمیستورا نماینده ویژه این سازمان در امور سوریه و هیاتی از اردن به عنوان عضو ناظر برگزار می شود.
نشست نمایندگان ایران، ترکیه و روسیه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در آستانه برگزای می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقلذ از  ایلنا ، وزارت خارجه قزاقستان روز شنبه اعلام کرد که همه طرف های مذاکرات آستانه برای حل بحران سوریه حضورشان را در جلسه ۱۴-۱۵ ماه می (دوشنبه- سه‌شنبه) تایید کردند.

بر اساس این گزراش سرویس خبری وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد: همه طرف‌های  مذاکرات آستانه درباره سوریه برای مذاکرات آتی که قرار است در پایتخت قزاقستان برگزار شود، اعلام حضور کردند.

این نشست با حضور هیات‌هایی از کشورهای ضامن یعنی روسیه، ترکیه و ایران به همراه هیات‌هایی از دولت سوریه و گروه‌های معارض تشکیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نشست این ماه با حضور هیات سازمان ملل به ریاست «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه این سازمان در امور سوریه و هیاتی از اردن به عنوان عضو ناظر برگزار می‌شود.

به نقل از پایگاه خبری تاس روسیه، وزارت خارجه قزاقستان در بیانیه خود نوشت: «هیات روسیه به ریاست الکساندر لاورانتیف، هیات ترکیه به نمایندگی سادات اونال و هیات ایران به نمایندگی حسین جابری انصاری در این نشست حاضر خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: