کد خبر: ۷۶۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۷۷۴
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: رحمتی مقابل ذوب‌آهن عالی بود و می‌تواند شماره یک تیم ملی باشد.
نوری: رحمتی می‌تواند شماره یک تیم ملی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به محمد نوری در خصوص بازی شب گذشته استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی بود، در نیمه اول بازی در دست استقلال بود و توانست یک ضربه به تیر دروازه حریف بزند، اما در نیمه دوم بازی تعادل پیدا کرد و در میانه میدان جریان داشت.


وی ادامه داد: در بازی روز گذشته نبود تیام کاملا احساس می‌شد و استقلال بدون مهاجم تخصصی کار برایش سخت بود. رحمتی هم عالی ظاهر شد و به نظر من می‌تواند شماره یک تیم‌ملی هم باشد، منتظری هم به خوبی خودش را در ترکیب جا انداخته است.


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد قضاوت داور ژاپنی بازی تصرح کرد: داور ژاپنی در گرفتن پنالتی بیش از حد سخت‌گیر بود اما در کل قضاوت بدی نداشت. به نوشته میزان، نوری درباره بازی برگشت این دو تیم که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود هم گفت: امیدوارم در بازی برگشت هواداران استادیوم را پر کنند و بتوانند به عنوان یار دوازدهم کنار تیم جشن صعود بگیرند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: