کد خبر: ۷۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۶۵۲
وحید قلیچ درباره شکست پرسپولیس برابر الجزیره امارات اظهار کرد: تیم پرسپولیس برابر حریفان خود محتاط و با ترس بازی می کند و در بازی مقابل الجزیره هم شاهد این موضوع بودیم. به هر حال سرخپوشان شجاعت لازم را در بازی ها نشان نمی دهند.
به بیرانوند گفتم این راه و رسم گلری نیستبه گزارش خبرداغ ، وحید قلیچ درباره شکست پرسپولیس برابر الجزیره امارات اظهار کرد: تیم پرسپولیس برابر حریفان خود محتاط و با ترس  بازی می کند و در بازی مقابل الجزیره هم شاهد این موضوع بودیم. به هر حال سرخپوشان شجاعت لازم را در بازی ها نشان نمی دهند.

 

او ادامه داد: این بازی باید با نتیجه مساوی تمام می شد و تساوی تو مشت پرسپولیس بود اما این تیم  با یک اشتباه در دقایق پایانی شکست خورد. به هر حال تاکنیک پرسپولیس برای حریفان آسیایی اش رو شده است و  آنها با تمام قوا به مصاف سرخپوشان پایتخت می روند.

 

به بیرانوند گفتم این راه و رسم گلری نیست 

قلیچ درباره عملکرد ضعیف بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس تصریح کرد: من به بیرانوند گفتم که این راه و رسم گلری نیست اما به حرفهایم گوش نکرد و حتی طرفدارانش به من فحش و ناسزا دادند. به هر حال زمانی که تیم پرسپولیس محتاط می شود این موضوع روی دروازه بان این تیم تاثیر گذار است و او هم هر کاری می کند تا گل نخورد. البته از شانس بد برانکو، سید جلال حسینی در این بازی غیبت داشت و این موضوع هم در گل خوردن پرسپولیس نقش داشت.

 

بیرانوند دروازه بانی اش در سطح جهانی نیست 

مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس گفت: پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس بیان کرده است که گلرهای این تیم در سطح جهانی هستند و این تیم  نیازی به دروازه بان ندارد. پانادیچ برای اینکه عملکرد فنی خود را توجیه کند این سخنان را مطرح کرده است وگرنه همه می دانند که بیرانوند دروازه بانی اش در سطح استانداردهای بین المللی نیست. اگر او دروازه بان سطح بالایی بود 3 گل از الجزیره دریافت نمی کرد.

 

من در به کار بردن کپسول آتش نشانی در مورد بیرانوند بیراه نگفتم 

او درباره اینکه هنوز هم معتقد است کپسول آتش نشانی کارایی اش بیشتر از بیرانوند است، بیان کرد: من بیراه نگفتم و در بازی با الجزیره ثابت شد که بیرانوند با این دروازه بانی نمی تواند عملکرد خوبی در جام جهانی روسیه داشته باشد. امیدوارم سطح فنی  بیرانوند تا زمان جام جهانی به اندازه  گلرهای لالیگا برسد.  به نظر می رسد پانادیچ کارخانه تولید دروازه بان در  سطح جهانی دارد که با اطمینان ازعملکرد دروازه بانان تیمش دفاع می کند. 

 

حضور یک هافبک بازیساز در پرسپولیس احساس می شود 

قلیچ درباره ترکیب پرسپولیس در بازی برابر الجزیره امارات گفت: اگر باور کنیم که مسلمان بازیکن بی تربیتی است اما اکنون پرسپولیس به این بازیکن نیاز دارد و حضور یک هافبک بازیساز در میانه زمین این تیم احساس می شود. پرسپولیس بازیکنی همانند جپاروف در میانه زمین دارد اما این بازیکن نیمکت نشین است و از او استفاده نمی شود.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای صعود به مرحله بعد بیان کرد: 2 گلی که پرسپولیس در بازی رفت به ثمر رساند سرمایه خوبی برای این تیم است تا با حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی از سد تیم الجزیره امارات عبور کند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: