کد خبر: ۷۶۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۵۲۷
وزرای خارجه فرانسه و آلمان در نشست مشترک خبری:
ما در نظر داریم که توافق هسته‌ای را حفظ کنیم چرا که این توافق حافظ ما در برابر اشاعه سلاح هسته‌ای است و راه درستی برای توقف مسیر ایران به سمت بمب اتم بوده است.
دلیلی برای نابودی برجام نمی‌بینیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،مقام‌های آلمان، بریتانیا و فرانسه هفته‌های اخیر تلاش خود را برای حفظ توافق هسته‌ای در برابر تصمیم احتمالی آمریکا برای خروج از این توافق متمرکز کرده‌اند. 

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه به خبرنگاران در برلین گفت: ما در نظر داریم که توافق هسته‌ای را حفظ کنیم چرا که این توافق حافظ ما در برابر اشاعه سلاح هسته‌ای است و راه درستی برای توقف مسیر ایران به سمت بمب اتم بوده است. 

به نقل از راشا تودی،  هایکو ماس وزیر خارجه آلمان نیز به خبرنگاران در کنفرانس خبری با همتای فرانسوی خود گفت: هیچ دلیلی نمی‌بیند که توافق هسته‌ای را نابود کند. ما معتقدیم که این توافق جهان را جای امن‌تری کرده و بدون این توافق جهان امنیت کمتری داشته است. ما می‌ترسیم که یک شکست منجر به تشدید درگیری‌ها شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: