کد خبر: ۷۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۴۳۶
ذوب‌آهن روز سه‌شنبه در یك بازی حساس از مرحله یك‌شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران خواهد بود.
فخرالدینی: بازی با استقلال حساسیت خاصی برای من نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، این یعنی میلاد فخرالدینی بازیكن ذوب‌آهن كه سابقه بازی در استقلال را دارد، باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

 

*شرایط فعلی ذوب‌آهن چطور است؟

تیم ما وضعیت خوبی دارد و خوشبختانه تمامی بازیكنان تمركز لازم را دارند تا در این بازی بهترین عملكرد خودشان را به نمایش بگذارند. شرایط فنی و روحی- روانی تیم بسیار خوب است.

 

* در مورد وضعیت استقلال چه صحبتی داری؟

طبیعتاً آنها هم در وضعیت خوبی قرار دارند و استقلال بعد از قهرمانی در جام ‌حذفی حالا برای بازی با ذوب‌آهن انگیزه بسیار زیادی دارد. از زمانی هم كه شفر آمد، واقعاً شرایط استقلال تغییر كرد. آنها هم مثل ما دنبال پیروزی هستند ولی مهم این است كه ما میزبان هستیم و باید از این شرایط به خوبی استفاده كنیم. از هواداران ذوب‌آهن و مردم فوتبالدوست ذوب‌آهن تقاضا داریم برای این مسابقه به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق كنند.

 

*ذوب‌آهن چقدر شانس دارد تا در این مرحله از استقلال عبور كند؟

طبیعتاً هر دو تیم دنبال برد هستند و نمی‌توان به صورت دقیق چیزی را پیش‌بینی كرد. اگر می‌خواهیم استقلال را حذف كنیم باید در اصفهان برنده شویم و یك نتیجه خوب بگیریم. به هر حال این مسابقه‌ای است كه ما باید حتماً بیشترین استفاده را از آن ببریم تا برای بازی برگشت كار راحت‌تری داشته باشیم. امیدوارم در بازی فردا كمترین اشتباه را داشته باشیم. به نوشته خبرورزشی،  این بازیکن در پایان در مورد این سوال که در مورد تقابل با استقلال، تیم سابقت صحبت كن. گفت: بازی با استقلال حساسیت خاصی برای من ندارد و سعی می‌كنم مثل همه بازی‌ها که نهایت تلاش خودم را برای موفقیت ذوب‌آهن به كار گرفتم، در این بازی هم همین كار را انجام ‌دهم. امیدوارم بهترین عملكرد ممكن را داشته باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: