کد خبر: ۷۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۵۹۰
هم‌زمان با سفر هیئت دولت به خراسان رضوی، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شامگاه امروز 16 اردیبهشت به این استان سفر می‌کند.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به خراسان رضوی سفر می‌کند
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شامگاه یکشنبه 16 اردیبهشت وارد استان خراسان رضوی می‌شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این سفر به نمایندگی از سوی دولت در جلسات شورای اداری شهرستان‌های طرقبه‌شاندیز و چناران شرکت خواهد کرد و با مردم و مسئولان این شهرستان‌ها دیدار خواهد داشت.

مونسان همچنین در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس‌جمهوری، پروژه‌های حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در استان خراسان رضوی را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی باغ‌دشت در شهرستان جوین، افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی بهرآباد در شهرستان کاشمر، افتتاح طرح بازسازی هتل پارک حیاط بینالود، افتتاح طرح توسعه هتل ساکن در مشهد، بهره‌برداری از فاز اول سایت موزه شهر تاریخی سنگ‌بست فریمان و افتتاح هتل رفاه در مشهد برنامه‌های رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان خراسان رضوی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: