کد خبر: ۷۶۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۵۸۵
آقاپور در تذکر شفاهی:
نماینده مردم شبستر در مجلس از بی‌توجهی دستگاه قضا نسبت به راهپیمایی غیرقانونی افراد معترض به برگزاری کنسرت در این شهرستان انتقاد کرد.
 دستگاه قضا نسبت به راهپیمایی غیرقانونی در اعتراض به برگزاری کنسرت در شهرستان شبستر اقدامی نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معصومه آقاپور علیشاهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دستگاه قضا گفت: در تاریخ ۱۴/۲/۹۷ در شهرستان شبستر از ساعت ۱۴ تا ۱۹ تعدادی از افراد در اعتراض برای برگزاری کنسرت، بدون مجوز قانونی راهپیمایی و بی نظمی ایجاد کردند در حالی که از دستگاه قضا اقدام به موقع داشتیم اما متأسفانه در این زمینه اقدامی انجام نداد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه قضا ۲۵ سال است در مورد پرونده بخش صوفیان اعمال نظر نکرده است، گفت: متأسفانه ۳۶ هزار نفر درگیر این موضوع هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فرماندار شبستر و نهادهای زیرمجموعه به دلیل تلاش‌های صورت گرفته و اینکه فضای امید را در شهرستان شبستر به عرصه ظهور رساند، سپاسگزاری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: