کد خبر: ۷۶۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۵۰۵
سعید فتاحی، رئیس كمیته مسابقات، دیروز در مصاحبه‌ای گفت: «مقصر بی‌نظمی در جشن قهرمانی استقلال در خرمشهر هیچ‌كس نبود. نه سازمان لیگ برتر، نه فدراسیون فوتبال و نه نیروی انتظامی و نه هیچ‌كس دیگر!»
عامل آشوب در جشن قهرمانی مشخص شد/ انگار رفتار زشت دیگران مجوزی برای زشتی رفتار از سوی ماست!به گزارش خبرداغ، رئیس كمیته مسابقات این را هم اضافه كرد كه ورود تماشاگر به جشن قهرمانی ممكن است در فوتبال انگلیس هم رخ دهد و به این نكته اشاره داشت اگر مردم همكاری می‌كردند جشن قهرمانی استقلال به بهترین شكل ممكن برگزار می‌شد.

 

البته كه انتظار بیهوده‌ای بود بعد از این جشن قهرمانی بد یا بهتر است بگوییم افتضاح، سازمان لیگ برتر یا فدراسیون فوتبال عذرخواهی كند! با این حال بر اساس صحبت‌های سعید فتاحی از این پس به حضور یگان ویژه یا مأموران حراست و یا اقداماتی از سوی هیئت فوتبال استان و باشگاه برای برگزاری بازی نیازی نیست چون اگر قرار باشد مردم همكاری كنند بازی به بهترین شكل ممكن برگزار می‌شود و اگر مردم همكاری نكنند هر قدر یگان ویژه و مأموران حراست در استادیوم باشند در بازی بی‌نظمی می‌شود.

 

فتاحی همچنین به صراحت گفت چمن استادیوم خرمشهر رنگ نشده بود چراكه او به همراه برخی از خبرنگاران از زمین بازدید كردند و دیدند چمن استادیوم رنگ نشده بود!

 

آیا به این خاطر باید از سازمان لیگ برتر تشكر كرد؟ آیا باید چمن استادیوم رنگ می‌شد؟ حالا كه رنگ نشده باید ذوق كرد؟

وقتی سازمان لیگ برتر اصرار به برگزاری این بازی در خرمشهر دارد و از ماه‌ها قبل مشخص بود بازی را در این شهر برگزار می‌كند باید همه تمهیدات را می‌اندیشید و برخلاف آنچه كه سعید فتاحی گفته، ورود تماشاگر به زمین علتش ضعف سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال در برگزاری بازی است و نیروهای حراست استادیوم هم به خوبی توجیه نشده بودند.

 

این حق طبیعی استقلال بود كه جشن قهرمانی‌‌اش شكیل باشد و آبی‌پوشان حق داشتند در زمین شادی كنند و عكس یادگاری بگیرند نه اینكه مدال‌هایشان به سرقت رود و جام‌شان در آستانه مفقود شدن قرار گیرد. به نوشته خبرورزشی، 

البته كه فتاحی پیش از این هم در درگیری با سرپرست تیم خونه‌به‌خونه حاضر نشد اذعان كند كارش اشتباه بوده و عذرخواهی كند. او رفتار زشت خود با رفتار سرپرست تیم خونه‌به‌خونه را توجیه كرد. انگار رفتار زشت دیگران مجوزی برای زشتی رفتار از سوی ماست!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: