کد خبر: ۷۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۵۴۵
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که زمان برگزاری جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی، یاد مرحوم منصور پورحیدری افتادم.
زمان برگزاری جشن قهرمانی یاد منصورخان افتاد/ کادر پزشکی باید در مورد تیام نظر بدهدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نصرالله عبداللهی، درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی اظهار داشت: از یک طرف به خاطر قهرمانی خوشحال بودیم، از طرفی هم به دلیل شلوغی ناراحت. پس از جشن قهرمانی، مردم به زمین ریختند و بی‌نظمی زیاد شد.

 

وی در مورد ناراحتی بازیکنان از برگزاری فینال در خرمشهر تصریح کرد: قطعا مسئولان وضعیت را دیده و فکری خواهند کرد. باید به یک جمع‌بندی در خصوص برگزاری فینال جام حذفی برسند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دو، سه سال پیش با مرحوم منصور پورحیدری به خرمشهر آمده بودیم، اما استقلال نتوانست قهرمان جام حذفی شود. به خاطر دارم در اتاقی در هتل مشغول دیدن بازی بودیم. وقتی جشن قهرمانی برگزار شد، در گوشه‌ای بودم و یاد منصور افتادم که ای کاش او هم در این جشن حضور داشت.

 

عبداللهی در رابطه با تمدید قرارداد شفر خاطرنشان کرد: مذاکرات دو طرف ادامه داشت تا اینکه به توافق رسیدند و همه چیز تمام شد.

 

وی درباره دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: خوشبختانه بازیکنان آماده بازی هستند. مصدومان برگشته‌اند و تنها تیام مصدوم شده است. کادر پزشکی باید در مورد این بازیکن نظر نهایی را بدهد.

 

سرپرست تیم استقلال در خصوص دیدار با پرسپولیس در سوپرجام در تاریخ 29 تیر عنوان کرد: باید دید تا آن موقع بازی برگزار می‌شود یا نه. هم ما و هم پرسپولیس ملی‌پوشانی داریم و مشخص نیست که چه زمانی این بازیکنان می‌توانند در تمرینات باشگاهی حضور پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: