کد خبر: ۷۶۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۵۳۷
وینفرد شفر شب قبل از بازی با خونه به خونه چهار مهره کلیدی تیمش را به جلسه‌‎‌ای مهم فرا خواند.
آغاز مذاکرات باشگاه استقلال با چهار بازیکن تاثیرگذار شفر/ منتظری و رحمتی با پایان مدت قراردادشان بازیکن آزاد محسوب می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،وینفرد شفر شب قبل از بازی با خونه به خونه چهار مهره کلیدی تیمش را به جلسه‌‎‌ای مهم فرا خواند.


وینفرد شفر در جلسه‌ای با پندار توفیقی مذاکرات نهایی برای توافق روی تمدید قراردادش را در محل اقامت آبی‌ها پیش از مصاف با خونه به خونه در فینال جام حذفی انجام داد و نوبت به بازیکنان تاثیرگذاری رسید که در انتهای فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌توانند این تیم را ترک کنند.


وینفرد شفر به همراه توفیقی در کافی شاپ هتل در ساعات پایان دیروز با سید مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، وریا غفوری و پژمان منتظری جلسه‌ای برپا کردند و یک ساعت به طول انجامید که گفته می‌شود سرمربی آلمانی برای آگاهی از وضعیت فعلی‌شان آنها را به جلسه دعوت کرده است. به نوشته ایلنا، البته منتظری و غفوری یک سال دیگر با آبی‌ها قرارداد دارند و این منتظری و رحمتی هستند که با پایان مدت قراردادشان بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: