کد خبر: ۷۶۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۵۰۲
برانكو طي چند ماه گذشته به دفعات از بازگشت اميد عاليشاه به پرسپوليس ابراز خوشحالي كرده است.
سرگیجه برانکو در مورد عالیشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانكو طي چند ماه گذشته به دفعات از بازگشت اميد عاليشاه به پرسپوليس ابراز خوشحالي كرده است. عاليشاه در ميانه‌هاي ليگ شانزدهم در پرسپوليس نيمكت‌نشين شد و همين مساله تاثير زيادي بر تصميم او براي حضور در تراكتورسازي و گذراندن خدمت سربازي گذاشت.

 

حالا اما انگار نگاه برانكو به اميد تغيير كرده. مرد كروات بر خلاف مشي محافظه‌كارانه هميشگي‌اش، اين روزها مدام از قوي‌تر شدن پرسپوليس در فصل آتي سخن مي‌گويد و يكي از دلايلش هم بازگشت عاليشاه است.

 

با اين اوصاف سوال مهمي كه به وجود مي‌آيد اين است كه در تركيب فعلي پرسپوليس عاليشاه قرار است در كدام پست و با چه شرايطي به ميدان برود؟

 

پست اصلي اميد وينگر يا هافبك چپ است، اما اين پست در دو سال گذشته در اختيار وحيد اميري بوده. احتمال حضور اميد در پست وينگر راست هم چندان بالا نيست، چرا كه فرشاد احمدزاده آنجا بازي مي‌كند و نمايش‌هاي خوبي هم داشته است.

 

برانكو آنقدر فرشاد را قبول دارد كه حتي حواشي اخير او هم باعث حذف اين بازيكن از معادلات فني پرسپوليس نشد. همزمان از باشگاه خبر مي‌رسد هم اميري و هم احمدزاده در آستانه تمديد قرارداد با سرخپوشان هستند و اگر اين دو نفر در تيم باقي بمانند، وضعيت عاليشاه كمي پيچيده خواهد شد. شايد در حال حاضر تنها گزينه‌اي كه مي‌توان براي بازي كردن عاليشاه متصور بود، انتقال اميري به خط حمله است.

 

وحيد سابقه بازي به عنوان مهاجم را دارد و برانكو هم از عملكرد منشا راضي نيست. بنابراين اين احتمال وجود دارد كه اميري و عليپور زوح خط حمله را بسازند و عاليشاه و احمدزاده به عنوان هافبك‌هاي چپ و راست به ميدان بروند. به نوشته بانک ورزش، در اين صورت برانكو احتمالا از سيستم 2-4-4 خطي استفاده خواهد كرد؛ سيستمي كه در آن اصلا پستي براي هافبك بازيساز وجود ندارد و به اين ترتيب محسن مسلمان عملا از تيم حذف خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: