کد خبر: ۷۶۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۵۰
محمد نوازی هافبك سابق استقلال معتقد است كه آبی‌پوشان در فصلی كه گذشت عملكرد خوبی داشتند.
طبیعی است مربیان پرسپولیس و استقلال گران‌قیمت باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نوازی در مورد عملكرد استقلال در فصل گذشته می‌گوید: استقلال دو فصل پیش دوم شد و در این فصل مقام سومی را به دست ‌آورد. البته استقلال در ابتدای فصل با مشكل نتیجه گرفتن مواجه بود كه همین موضوع باعث شد تا كادر فنی تغییر كند. خوشبختانه در ادامه شرایط بهتر شد و در مجموع استقلال عملكرد خوبی داشت. همه خیال می‌كردند این تیم در آسیا حذف می‌شود ولی به عنوان تیم اول صعود كرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانی استقلال در جام‌حذفی قطعی است. استقلال البته امسال زیاد مصدوم داشت كه این كار كادر فنی را سخت كرد.

 

از نوازی در مورد موضوع تمدید قرارداد شفر سؤال می‌كنیم كه چالش‌هایی را برای استقلال ایجاد كرده است، او می‌گوید: طبیعتاً وقتی یك مربی نتیجه خوبی می‌گیرد و حمایت هواداران را پشت‌ سر خود دارد، مبلغ قراردادش بالاتر می‌رود. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و معمولاً مربیان این دو تیم هم در فصل نقل و انتقالات گران‌قیمت خواهند شد. امیدوارم كه باشگاه در این زمینه فكر اساسی كند و بهترین تصمیم را بگیرد.

 

از نوازی در خصوص دیدار با خونه‌به‌خونه در فینال جام‌حذفی سؤال می‌كنیم كه او می‌گوید: استقلال بازی آسانی در پیش ندارد و همه می‌دانند كه جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. امیدوارم كه هواداران در خرمشهر استقلال را تنها نگذارند تا این تیم در نهایت قهرمان شود.

 

هافبك سابق آبی‌پوشان در خصوص تقابل این تیم با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا به خبرورزشی گفت: من معتقدم كه استقلال، ذوب‌آهن را حذف خواهد كرد. این درست كه ذوب‌آهن تیم خوبی دارد و در لیگ برتر هم استقلال را شكست داد اما شاگردان شفر در لیگ قهرمانان آسیا عملكرد متفاوتی دارند و انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. امیدوارم استقلال با اقتدار به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا كند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: